Hundeskolen - Grønnegårdens Hundeskole

Grønnegaardens Hundeskole

Grønnegaardens Hundeskole er for dig, der ønsker et godt og aktivt samarbejde med din hund som I begge sætter prispå, hvad enten I dyrker konkurrencesport, hårdt arbejde eller familiehygge.

Grønnegaardens Hundeskole bygger på de 3 T´er - Tryghed, Tillid og Træning.

Kernen i vores træningsprincipper er at skabe Tryghed og Tillid imellem hund, og fører (og resten af ”flokken”) både i Træningen, i arbejdet og i hverdagen.

Formålet er at skabe de bedst mulige rammer for at hunden kan fungere, trives og arbejde i sin flok.
Al træning foregår ved hjælp af positiv forstærkning.

Konceptet bygger på at træne, så tæt på hundens natur som muligt og samtidig få det til at fungere i vores menneskeskabte verden. Vi har fokus på at mindske stress hos både hund og fører – både i indlæringen, i træningen og i hverdagen.

Vi hjælper især med:

• At forstå din hunds signaler og adfærd.
  • At etablere et samarbejde mellem dig og din hund som I begge sætter pris på, både på træningspladsen, i arbejdet og i hjemmet.
  • At skabe et trygt indlæringsmiljø hvor balancen mellem krav og forventninger er tilpasset den enkelte.
  • At give dig og din hund de bedste forudsætninger for et langt, trygt og engageret samarbejde som bygger på Tryghed – Tillid - Træning og fælles forståelse.

Det skal være sjovt at træne hund, for både hund og fører.

Det siger tidligere kursister
Kursus 2022:
Kan varmt anbefale Grønnegaardens Hundeskole. Har haft Groendaelere i 41 år og gået til diverse træningsmetoder igennem årene, men må sige at jeres indgangsvinkel til træning og forståelse for hund og menneske er enestående - intet mindre.
Hans Henrik
Hvalpekursus januar-marts 2022:
Jeg har nydt at være til træning og har lært meget om mig selv i forhold til det at træne hund.
I skal begge have stor tak for hjælpen med at sende os godt videre ud i hundelivet...
Kursist

Slagelsevej 34 A, 4291 Ruds Vedby
Telefon 4182 8808 eller 6016 1190